Будет ли духовный и культурный Ренессанс(Возрождение) в Центральной Азии?

Общение представителей 5-ти стран Центральной Азии: Казахстан, Кыргызстан, Таджикистан, Туркменистан, Узбекистан + Афганистана.

Re: Будет ли духовный и культурный Ренессанс(Возрождение) в Центральной Азии?

Сообщение nfront 31 янв 2011, 22:05

Nakshabandiyalyqtar batys Qazaqstanda kop bar dep estidim. Asirese Aqtauda
Аватар пользователя
nfront
 
Сообщений: 92
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 22:16

Re: Будет ли духовный и культурный Ренессанс(Возрождение) в Центральной Азии?

Сообщение AllSubmitterBAZA 31 янв 2011, 22:06

Алматыда да бар!:) менің көршім!
Аватар пользователя
AllSubmitterBAZA
 
Сообщений: 45
Зарегистрирован: 09 янв 2011, 11:59

Re: Будет ли духовный и культурный Ренессанс(Возрождение) в Центральной Азии?

Сообщение nfront 31 янв 2011, 22:09

Iya Alamtyda da bar. biraq estigenimshe BQ sany kobeip bara zhatyr. Negizi myurdizm biraz durys emes dep oilaimyn, oitkeni myurid Allaga emes, kobinese ozinin myurshid-ustazyna senedi goi dep oilaimyn. Menin oiymsha islam dinidne Alla men menin aramda deldal (myurshid) bolmau kerek
Аватар пользователя
nfront
 
Сообщений: 92
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 22:16

Re: Будет ли духовный и культурный Ренессанс(Возрождение) в Центральной Азии?

Сообщение AllSubmitterBAZA 31 янв 2011, 22:15

Әя батыста да саны өсүде, оларды автобаспен апарады ғой сол жерге. Түркістанда да аз емес өсімі.

Таблиғ жамағат та мини-сопылар ғой.
Аватар пользователя
AllSubmitterBAZA
 
Сообщений: 45
Зарегистрирован: 09 янв 2011, 11:59

Re: Будет ли духовный и культурный Ренессанс(Возрождение) в Центральной Азии?

Сообщение nfront 31 янв 2011, 22:19

Osyndai zhanagattardyn paida boluy en aldymen elimidin ulttyq qaupsizdigine qarsy keledi. Senin sozin dyrys, qazir qazaqqa Islam dinin uirenui biraz zhenil bolady, oitkeni bizidin sanamyzda myurid-myurhsidter zhoq
Аватар пользователя
nfront
 
Сообщений: 92
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 22:16

Re: Будет ли духовный и культурный Ренессанс(Возрождение) в Центральной Азии?

Сообщение twiki 31 янв 2011, 22:23

Накшбанди дегенді рас кейіннен естідім, алайда баяғының қазағы Накшбандиді мүлдем білмеді дей аламыз ба? Қазағымыз Накшбанди түгіл Шәкәрімін ұмыта жаздаған
Яссауидің 63 жастан кейін өз-өзін жер астына қамауы бұл ақиқат іздеу жолындағы бір амал, жеке басының шаруасы
оны елдің бәрі қайталасын деген сөз жоқ
шайбаниліктер оқи берсін дейсің, бұл тұжырым сандырақ тәрізді)))
басқаның жақсылығын танымай өз жолымызды іздеп жүре берейік деген сөз. Ендеше, Ибн-Таймийаны арабтар оқып жүре берсін, қазаққа қатысы жоқ. Біз болсақ жүрейік тәңіршілдікке салынып, пұт пен тасқа табынып. Тіпті Батыстың техникалық прогресінен бас тартайық дегенге алып келуге болады))))
Пайғамбар кезінде не болған/не болмағанды, сахабалар білген/білмегенді бізге 4 имам жеткізді, сопылық сол 4 имамның ілімінен шықпайды, аспайды.
арғынның Мейрамсопысын мен сопы болды дегенім емес, халықтың снасында сопылардың ұлылығы, даналығы тайға басқан таңбадай айқын басылғандығы деп келтіргенім. Құрметті қазағымыз тіпті шежіресін сопыдан таратып жіберген)
Аватар пользователя
twiki
 
Сообщений: 218
Зарегистрирован: 05 янв 2011, 05:59

Re: Будет ли духовный и культурный Ренессанс(Возрождение) в Центральной Азии?

Сообщение twiki 31 янв 2011, 22:30

ұстаз мүрит пен Алла Тағала арасында делдал болмайды, тек адасып кетпесін деп бағыт беретін адам. Кез келген азамат ұстаздық етпейді, тек өз ұстазынан иджаза алған сопы ұстаз болады
Аватар пользователя
twiki
 
Сообщений: 218
Зарегистрирован: 05 янв 2011, 05:59

Re: Будет ли духовный и культурный Ренессанс(Возрождение) в Центральной Азии?

Сообщение nfront 31 янв 2011, 22:54

Bauyrym myurshid rasynda deldal. Arine bagyt beredi, biraqta myurshidpen ne istegisi kelse isteidi. Ol ras
Аватар пользователя
nfront
 
Сообщений: 92
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 22:16

Re: Будет ли духовный и культурный Ренессанс(Возрождение) в Центральной Азии?

Сообщение AllSubmitterBAZA 31 янв 2011, 22:58

Әя, алайда Шәкәрім де, Зеңгі баба да, Бифатима да, Домалақ ана да халық аузында қалған, cөздік мұрада келген. Сопы үшін кім қымбат Зеңгі баба ма әлде тариқат бастамасы Накшбанди ме? Әлбетте Накшбанди пірі қымбат. Сүйіктісі де, жақыны да сол. Алайда қай ауызға тәтті бұл есім. Қай сөз мұрада түртілген бұл тұлға?

Әр сопылық орден өзін нақты тура деп санайды, өз муршидін нағыз муршид деп ойлайды. Сонда маған қайсын тандамаққа? Накшбанди, Шазали, Тиджани, Қадари, Деобанди және т.б.? Оны таңдасам қандай вирд алмасқа?

Жарайды мен таңдадым делік, қазекеңе қандай кеңес бересіз? Нені ұстаналық, немен жүрелік?

Әрине Яссауидің жерге қамалуы өз шаруасы. Алайда жердің астында қандай ақиқат болмаққа? Бұған сахабилер өмірінен қандай дәлел, оған дейін қай мұсылман адам баласы, ғұламасы Яссауи сияқты ақиқат іздену жолы деп тапқан жердін астын? Әлде жердің қойнауында өлілерден уахи келе ме ол кісіге?
Әр адам баласынын әйелі, бала шағасы, қоғамы, елі алдында парызы бар емес пе? Оны қалай өтемекке? Тіпті көршінің қабағында да Алланың ризашылығы. Егер "Ағайынды" фильмін көрген болсаң ағаның аузынан тамған-ды бұл дана сөз. Сондықтан бұлай істеген адам қалай дана болмақ, қалай үлгі жолын көрсетпек?

Шайбанилік дегенім бұл кісінің қалам мұрасы көбінесе сол әулеттікі. Абайдың даналығы көп адамға үлгі, бірақ та бұл тіке қазақ мұрасы ғой. Жарайды бұл мәселенің аузы тасып тұрған жоқ. әрмен қарай өте берелік өкпе болмаса...

Ибн Таймиә тұрмақ, пайғамбарымыздың өзі арап. Сөздің артынан қуалаймын деп мәнісін жоғалтып алма, Мақсат бауырым.

"/Біз болсақ жүрейік тәңіршілдікке салынып, пұт пен тасқа табынып./"

арамызда жоқ емес пе? - бар әлбетте. Ұлттың рухани көзқарасы біркелкі емес әрі емес де еді.

"/Пайғамбар кезінде не болған/не болмағанды, сахабалар білген/білмегенді бізге 4 имам жеткізді/ сопылық сол 4 имамның ілімінен шықпайды, аспайды"

Сонда имам Бұхари, имам Муслим, Абу Жүсіп және жүздеген, мыңдаған ғұламалар кім болғаны?
Сопылық бұл ілімнен асып тасып бұрқырап кеткен, дәмі дінде татылмаған зат есім, сын есім, етістік және іс қимыл.
4 имамды сопы деп кім білді, кім таныды? сопы болса неге муршид болмасқа, неліктен сопылар сол ғұламалар арқылы Аллаһтан тілемеске. Расында Абу Ханифаның Накшбандиден, Бекет атадан, Арыстан бабтан қай жері кем?

http://musulmanin.com/?page_id=430 (қазақ тіліндегі Абу Ханифа сенімі)

"/арғынның Мейрамсопысын мен сопы болды дегенім емес, халықтың снасында сопылардың ұлылығы, даналығы тайға басқан таңбадай айқын басылғандығы деп келтіргенім/"

бауырым сопылықтың қай даналығымен қазағым көгеріп жүр? Қай даналығымен асқан белестерден өтіп ек?
Аватар пользователя
AllSubmitterBAZA
 
Сообщений: 45
Зарегистрирован: 09 янв 2011, 11:59

Re: Будет ли духовный и культурный Ренессанс(Возрождение) в Центральной Азии?

Сообщение Zorge 31 янв 2011, 23:03

Сонда имам Бұхари, имам Муслим, Абу Жүсіп және жүздеген ғұламалар кім болғаны?
________________
Хочешь расскажу какие учителя из тасаввуфа были у имама Бухари по ильму хадис???

Могу сказать как звали одного из устазов Абу Ханифы...он последние 2 года был в тарике...ничего противоречащего шариату в этом нет...когда человек совершенствует ихсан и ахляк в ибадате! Баки не забивай и общайся через личку. тарика-или ильму ихсан или зухд учит соверешнствованию искренности в поклонении...а танцы дервишей это не суннитский тасаввуф...

Деобанд это сильная ханифитское мадраса, а не тарикат...
Аватар пользователя
Zorge
 
Сообщений: 348
Зарегистрирован: 01 янв 2011, 13:04

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в Центральная Азия

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 40

cron